رویه های باز گرداندن کالا

استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

شرایط بازگرداندن کالا

خریدار گرامی در صورتی که پس از دریافت کالای خود رنگ ، سایز و میا مدل آن را پسند نکردید می توانید تا ۷ روز کالای خریداری شده خود را تعویض کنید البته با شرایط :

۱ . کالای مورد نظر نباید استفاده شده باشد

۲ . کالای مورد نظر باید سلامت روز تحویل خود را داشته باشد

۳ . کالای مورد نظر نباید از بسته بندی و یا مارک و لیبل خود را از دست داده باشد

هزینه ارسال و دریافت کالا ( به عهده خریدار خواهد بود )

شما هموطن گرامی می توانید که اگر هر یک از این مشکلات برای کالای مورد نظر ایجاد شده باشد دیگر نمی توان آن را در معرض فروش گذاشت و این عرف کسب و کار به دور است که تعویض گردد و در غیر این صورت خوشحال خواهیم شد که با تعویض کالا رضایتمندی شما را به دست آوریم.

شرایط و شیوه های برگشت و مرجوع کالا

ما بر این اصل رسیده ایم که حتی اگر شما بدون هیچ دلیلی بخواهید کالای مورد نظر خود را مرجوع کنید تا ۱۰ روز با شرایط اعلام شده انجام خواهد شد.

۱ . هزینه ارسال و برگشت به عهده خریدار است

۲ . هیچگونه استفاده ای از کالا نباید صورت گرفته باشد

۳ . بسته بندی و ظاهر کالا نباید مخدوش شده باشد

۴ . در پروسه ۷ روزه شما باید مراتب را اطلاع داده و کالا را تحویل انبار ای ام شاپ داده باشید

 

– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد ؟
– وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات ای ام شاپ ا از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه ای ام شاپ بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

  • اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد ؟
  • – آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش ای ام شاپ یا از طریق تلفن، ایمیل اطلاع داده شود.
    – لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجی‌کالا بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.